Goede vastgoedcommunicatie werkt

Met ruim 25 jaar ervaring in vastgoedcommunicatie hebben we al voor mooie uitdagingen gestaan. De basis van de werkwijze is in grote lijnen nog steeds hetzelfde. Waar het vroeger vooral een ons-kent-ons wereld was, gaat gunning tegenwoordig voor een groot deel via tenders. Hierna start een stuk onderzoek en positionering waar een concept uit voortkomt. Dan begint de werving en leadgeneratie. Nu grotendeels online. We gaan door tot 100% verkocht.

Werkwijze

  • Tenders en aanbestedingen
  • Positionering
  • Concept en vormgeving
  • Leadgeneratie
  • Verkoop-documentatie
  • Start verkoop
  • 100% verkocht
Positionering

Het imago van een stad, gebied of wijk wordt meegenomen in het selectieproces bij de aankoop van een nieuwe woning. Wat heeft het te bieden op het gebied van leefklimaat, vrijetijdsbesteding, ontspanning, verzorging werkgelegenheid en infrastructuur. Elk gebied beschikt over specifieke eigenschappen en aantrekkelijke mogelijkheden. Dit vertalen we graag in een strategie en concept dat mensen raakt. Die we in fases samen verder ontwikkelen in een open dialoog.

Concept en vormgeving

Soms moet je er niet al teveel woorden aan besteden. De juiste beelden zeggen vaak genoeg. We vertalen de gekozen positionering in een pakkende projectnaam en zorgen dat het geheel een passende uitstraling krijgt die tot de verbeelding spreekt. Werkend vanuit een link met het verleden of een knipoog naar de toekomst. Welke insteek we ook kiezen, we zorgen ervoor dat we de toekomstige bewoners prikkelen met de juiste woorden, beelden en kleuren.

Leadgeneratie

Soms gonst het al in de markt, maar vaak moeten we even een klein beetje reuring veroorzaken. Met een leuke teaser, een ludieke actie of een social media campagne. In eerste instantie allemaal leidend naar de landingspagina van de nieuwe ontwikkeling. Daar geven we precies genoeg informatie over de eerste fase van het project, peilen we de interesse en indien nodig stellen we vragen om nog meer marktinformatie boven water te halen.

Verkoop­documentatie

Leads genereren is een ding. Conversie is uiteindelijk natuurlijk het belangrijkste. De woningen moeten ook echt bewoners gaan krijgen. En voor die mensen maken we natuurlijk met veel plezier de verkoopdocumentatie. Met alle relevante informatie, artist impressions, sfeerbeelden en technische details die nodig zijn om die belangrijke stap te zetten: het kopen van een nieuwe woning.

Start verkoop

Groots aangepakt of juist heel intiem. In ieder geval altijd passend bij de sfeer van het project. Wij zorgen ervoor dat alles op tijd klaarligt en klaarstaat. Dit is namelijk het moment waarop alles bij elkaar komt en we kunnen zien of we de juiste doelgroep hebben weten te bereiken.

 

Terwijl de potentiele kopers zich uitgebreid laten informeren over alle mogelijkheden bouwen wij de website om van informatief naar interactief. Met de nieuwste technieken creëren we een optimale online beleving. Met de interactieve woningkiezer kan op eenvoudige wijze de actuele status van het project worden bijgehouden.

100% verkocht

De huidige woningmarkt is onvoorspelbaar, een beetje overspannen en woningen zijn schaars. Toch komt het soms voor dat enkele woningen wat langer nodig hebben om tegen de gewenste prijs verkocht te worden. Juist dan halen we graag alles uit de kast. We maken op basis van alle feedback en analyse van de beschikbare date een specifiek plan voor deze laatste woningen. We creëren dan bijvoorbeeld een bijzondere Facebook campagne of komen met een voorstel voor in-app advertenties op basis van locatiegegevens. Of we bedenken een passende incentive die de doelgroep wel over de drempel helpt.

Verkocht?

We komen graag bij u langs met tastbare voorbeelden en bespreken
graag wat we voor uw vastgoedproject kunnen betekenen.


Neem contact op

Deze website maakt gebruik van cookies om u een optimale gebruikerservaring te bieden.

Meer info